27 Marz

Pancake z borówkami

Przepis idealny dla tych którzy muszą "być bez" - nabiału, glutenu i kurzych jaj.

Składniki na 4 placuszki średniej wielkości:

Składniki:
 
  • Jogurt  kokosowy - 160g (osoby, które mogą jeść nabiał mogą użyć zwykłego jogurtu naturalnego)
  • Jaja - 5-6 szt. przepiórczych lub 2 szt. kurzych
  • Miód - łyżeczka
  • Mąka (mix bezglutenowy w tym przypadku, ale można użyć innej np mąki owsianej bezglutenowej i dyniowej pół na pół) - 130 g
  • Borówki 150g
  • Dowolne dodatki (owoce sezonowe, masło orzechowe, jogurt kokosowy)

Sposób przygotowania:

Mąkę, jogurt, jajka i miód połączyć razem przy pomocy miksera. Dodać borówki i wymieszać delikatnie przy pomocy łyżki. Smażyć na niewielkiej ilości masła klarowanego (świetnie sprawdza się patelnia do naleśników, wystarczy dodać odrobinę tłuszczu).

Placuszki podawać z dowolnymi dodatkami.

Smacznego :-)

Twój komentarz




Sprawdź swoje dane osobobowe Sprawdź swoje dane osobobowe
POKAŻ